Seznam služeb:

AI marketing je metoda využití technologií umělé inteligence k automatizaci sběru a analýzy dat, pochopení vzorců chování zákazníků a automatizaci marketingových procesů, což vše dohromady zvyšuje efektivitu marketingového úsilí.
Tvorba loga a Vizuálního stylu
- Tvorba loga, Redesign loga (vektorizace loga do křivkového formátu)
- Tvorba ikon a piktogramů
- Tvorba mustrů elektronických newsletterů a directmailů
- Tvorba infografik a vizualizací
- Produktový design
- Tvorba šablon reklamních bannerů, slidů a online reklamu.
Branding a Corporate Identity
- Tvorba vizuální identity společnosti, značky, nebo události – tvorba jednotného vizuílního stylu a prvků firemní identity (vizitky, propagační desky, hlavičkové papíry, podpisy emailů až po billboardy)
- Tvorba grafického a komunikačního „Manuálu značky„
- Formulace pravidlel pro sjednocení grafických výstupů – strategie značky
- Podpora řízení značky – nárhy, revize a kontrola napříč celým svým životním cyklem značky


- Vyhledávání obchodních příležitostí
- Marketingové výzkumy a plánování
- Copywriting & Obsahový marketing
- Corporate design & Corporate identity
- Webdesign & UX design
- Získávání návštěvnosti webu a eshopu
- Marketing ve fulltextových vyhledávačích
- Podpora marketingových událostí
- E-mailový marketing
- Vytváření a správa Affiliate partnerství
Hromadný vyžádaný Direct Mailing
- Registrace a konfigurace nástrojů pro hromadný emailing Smartemailing.cz, Maichimp.com a Lueadhub.cz
- Tvorba mustrů newsletterů (grafické i HTML zpracování) v souladu s GDPR
- Tvorba cílových vstupních stránek pro emailové kampaně.
- Realizace direct emailových kampaní
- newsletterů a emailových seriálů
- novinek a tiskových zpráv
- pozvánek
- e-zinů
- direct mailů a akčních nabídek
- emailových slevových kuponů
Automatizace e-mailového marketingu
- Formulace a plánování emailové strategie vč. lead magnetů
- Tvorba sběrných formulářů
- Tvorba a nastavení automatických emailových kampaní
- Tvorba automatizckých emailových kampaní
- Welcome kampaně
- Přání k svátku nebo k narozeninám
- Připomenutí opuštěného košíku
- Naposledy prohlížené produkty
- Cross-sell a up-sell kampaně
- Opakovaný nákup
- Reaktivační kampaň
Postprodukce a střih videa
Služby pro začínající Youtubery (koncept)
- Střih videa (compositing) – třídění / vyřadit spoustu neužitečných záběrů / výběr záběrů – hrubý střih a editace videa. Úkolem našich editorů/střihačů je roztřídění veškerého natočeného materiálu, jeho sestříhání a seřazení jednotlivých záběrů tak, aby to dávalo smysl a zároveň, aby mělo video spád a ten správný rytmus. Až po Finální střih
- Vizál videa – jednotý vizuál, firemní idenetita
- Motion grafika – přechod mezi statickou grafikou a animací) a texty, přidání loga, textů apod.
- Hudební podklad – výběr správné hudby, ladíme hlasitost hudby
- Zvukové efekty – hudební synchrony, ruchy, jingly, znělky
- Speciální efekty – přechody jako je zatmívačka, ostrý střih, prolínačka, retrospektivní střih nebo třeba flash-backy.
- Barvení obrazu a Color grading – barevné korekce obrazu – Korekce barev ve videu znamená, že po postprodukci všechny záběry vypadají jakoby byly natočeny v jednu chvíli jednou kamerou. světelnost, vyvážení bílé, sytost barev, teplotu a barevnost snímku + color grading
- Finální render / Export videa
Color grading
Color grading je postprodukční proces, který se používá ve filmovém průmyslu, televizi, fotografii a digitálním médiu k úpravě barevného vzhledu záběrů či obrazů. Tento proces zahrnuje úpravy barev, kontrastu, jasu a dalších vizuálních prvků, aby se dosáhlo požadovaného vzhledu a nálady záběrů.
Hlavními cíli color gradingu jsou:
Konzistence: Zajištění, že všechny záběry v projektu mají stejný barevný vzhled, což může pomoci vytvořit jednotný a esteticky příjemný výsledek.
Nálada a atmosféra: Pomocí barev lze vytvořit určitou náladu nebo atmosféru v záběrech. Například teplé barvy mohou vytvářet pocit pohody, zatímco studené barvy mohou evokovat chlad nebo napětí.
Důraz na objekty: Color grading může pomoci upoutat pozornost diváka na konkrétní objekty nebo prvky v záběru tím, že se jim věnuje více pozornosti nebo zvýrazní jejich barvy.
Příběhový prvek: Barvy mohou být použity k vyprávění příběhu nebo k podpoře určitého tématu v díle.
Technické korekce: Color grading může také sloužit k opravě barevných chyb, které vznikly při natáčení, jako jsou nerovnoměrné osvětlení, odlesky nebo barevné nepřesnosti.