Proč jsou nejlepší filmy všech dob na světě, tak úspěšné?
Zrození hrdiny
Iron Man
Spiderman
Batman
Dr. Strange
Všechno je jinak, než se zdálo
The Matrix (1999)
Život je krátký
Sedm životů / Seven Pounds (2008)
Sen se může stát skutečností
Příběh, který ukáže, že sny se mohou stát skutečností. Z neznámého interpreta může stát přes noc hvězda.
Štěstí na dosah / The Pursuit of Happyness, The (2006)
Všechno jde, když se chce
Toto rčení
Forest Gump
Naprostá podstata problému
Obsah, který nám připomene, že často zapomínáme na podstatu věcí. Zapomínáme na proč?
Příběh, který je součástí velkého příběhu
Avangers
Hra o trůny
Příběh, který vyvolává konkrétní činy
Obsah, který nás inspiruje ke konkrétní akci
Rocky (1976)
Obsah, který vás 100% rozesměje
Nedotknutelní (2011)
Příběh, který potvrdí názor
Příběh, který vyvolá uvědomění
Okamžik, který nás překvapí. Například scéna z fimu Focus (2015), kdy … vysvětluje, jak zvýšil svoji pravděpodobnost výběru náhodného čísla u vitipovaného soupeře ještě, před sázkou.
Focus (2015)
Chvíle, kdy Sherlock Holmes odhalí zločin.
Co bych udělal jinak
Na hraně zítřka (2014)
Slabší, vítězí nad silnější svou chytrostí
Obsah, který nás něco naučí
Kontroverzní reakce
Příběh, který pomůže ušetřit peníze, čas nebo jinou hodnotu
Obsah, který pomáhá najít naši víru ve schopnost vytvořit velké věci
Neexistuje žádná překážka, pokud něco opravdu chceme.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.