Obsah:
Jaký druh obsahu na sociálních sítích tedy lidé sdílejí nejvíce? Co lidé nejčastěji sdílí? Jaké typy obsahu vám poskytnou největší hodnotu?
Vytváření obsahu pro sociální média má dva hlavní účely. První je vytvořit obsah, se kterým se budou lidé zapojovat, aby zvýšili návštěvnost webových stránek. Druhým účelem je vytvořit obsah, který rozšíří vaše kanály sociálních médií. Bez ohledu na to, jaký cíl sledujete, dosáhnete největšího dopadu pro oba právě tím, že obsah bude co nejvíce sdílet.
Když se lidem váš obsah líbí natolik, že ho mohou sdílet, v podstatě to vytvoří malou armádu lidí, kteří za vás dělají váš marketing. Tito lidé však budou sdílet obsah pouze v případě, že v něm bude něco pro ně. Obvykle to znamená vysoce kvalitní a příjemné.
Sdílitelný obsah musí být pro uživatele nějakým způsobem relevantní. To může znamenat, že je to vtipné nebo bystré, ale musí to přinášet nějakou hodnotu. Váš obsah může být skvělý, ale pokud není stravitelný na sociálních sítích, na ničem z toho nezáleží.
4 základní formáty sociálních příspěvků
Texty
Obrázky
Videa
Odkazy
Proč lidé mají potřebu sdílet? Proč lidí sdílí?
- Sdílíme, protože chceme přinést cenný obsah ostatním.
- Sdílíme, protože se chceme někam zařadit.
- Sdílíme, protože se chceme vymezit vůči ostatním.
- Sdílíme, protože se chceme definovat ostatním.
- Sdílíme, protože chceme být ve spojení.
- Sdílíme, protože chceme růst a živit naše vztahy.
- Sdílíme, protože chceme podporovat naše hodnoty a názory.
- Sdílíme, protože chceme informovat ostatní o tom, co nás zajímá.
- Sdílíme pro vlastní seberealizaci.
Co lidé nejčastěji sdílí? A jaké k tomu mají důvody?
- Sdílíme fotky, protože se chceme ukázat v tom nejlepším světle.
- Sdílíme to, co chtějí sdílet ostatní.
- Sdílíme informace, které mají dopad.
- Sdílíme obsah, který dává lepší představu o tom, kdo jsme a na čem nám záleží.
- Sdílíme to co nás zajímá, protože chceme podporovat naše oblíbené Značky a Idoly
[infografika] Proč lidé sdílí obsah?
- Je to vtipné.
- Je to neuvěřitelně neuvěřitelné.
- Je to silně emotivní.
- Souhlasí to s tím, o čem se mluví.
- Řeší to životní otázky.
- Není to „main stream“obsah.
- Vykouzlí úsměv na tváři.
- Je to „dramatická“ pomluva.
- Je trapné.
- Je provakativní.
8 motivací, které způsobují, že lidé sdílejí
Zde je 8 motivací, které spouštějí sdílení. Je jich více, ale tyto vám poskytují dobrý výchozí bod. Pokud chcete provést další výzkum, sledujte spisy na toto téma od Freuda, Maslowa, McClellanda, Murraye a Costy & McCrae.
#1. (Status) Status a postavení
Status je od přírody vzácný, protože naznačuje naši hierarchii ve smečce. Existuje pouze jedna nejvyšší pozice, jedna 2. pozice atd. Přístup k něčemu vzácnému nebo exkluzivnímu motivuje lidi ke sdílení, protože mohou získat vysoký status od lidí, se kterými to sdílejí.
#2. (Identify projection) Projekce identity
Tato motivace je zvláště viditelná při sdílení rozhořčení na sociálních sítích. Když nad něčím vyjadřujeme rozhořčení, vytváříme jasnou čáru kolem toho, co nejsme. To je důvod, proč tolik toho, co lidé sdílejí online, patří do tábora „Říkal jsem ti to“ nebo „toto potvrzuje můj pohled“. „Mám pravdu.“ „Můj tým vyhrává, takže jsem hoden.„
Dává nám příležitost mít úhel pohledu – prohlášení, se kterým lidé mohou souhlasit nebo nesouhlasit. V tomto ohledu většinou hledáme ověření. Někdy je však zajímavé, že sdílíme, abychom nám pomohli prozkoumat naši vlastní identitu nebo prozkoumat identity ostatních. Chcete-li vidět, kdo má podobný názor. Příklady toho jsou věci jako Roblox nebo mít více účtů na Instagramu.
„Kmenovost“ je mocná lidská motivace zapečená hluboko v naší psychologii, která říká, že my máme pravdu a oni se mýlí. My budeme úspěšní a oni nebudou úspěšní. Chceme být součástí smečky, a když sdílíme, je to někdy proto, abychom A) dali signál, že patříme, nebo B) nám pomohli najít náš kmen.
#3. (Being Helpful) Být užitečný
„Být užitečný.“ „Být lepší.“ „Být levnější.“ Jsme nuceni sdílet věci, které považujeme za užitečné, protože chceme být vnímáni jako užiteční a vyživující pro naše kmeny. Je dobré, když se na vás pohlíží jako na někoho, kdo je kompetentní a ví, co děláte.
Pokud svým uživatelům dokážete poskytnout jazyk, aby vyjádřili užitečnost vašeho produktu jasným, přesvědčivým a přesvědčivým způsobem, bude to 10x více než ústní. Je rozdíl mezi slovy „vstupte na online tržiště pro sdílení jízd“ a „svezete se za 3 minuty“
#4. (Validation) Ověření
„Pozitivní.“ „Šťastný.“ „Chytrý.“ Mnoho z toho, co sdílíme online, souvisí se skutečností, že chceme získat podporu, věříme, že jsme dobří, věříme, že jsme chytří, nebo věříme, že jsme toho hodni. Chceme mít pozitivní pocit ze sebe a svého místa ve světě.
Chcete vědět, co si o vás lidé myslí, a budete sdílet produkty, které vám v tom pomohou. Také se chcete cítit pozitivně a povzneseně. Upworthy se například stal virálním, protože pomohl lidem cítit se dobře v tom, kým jsou, a potvrdil jejich pozitivní pohled na sebe a na svět.
#5. (Safety) Pocit jistoty a bezpečí
„Strach.“ „Dodržování.“ „Zabraňte poškození.“ „Bezpečnost.“ Strach je zakotven v nejzákladnější části naší psychologie. Pokud cítíme nebezpečí, náš mozek se vyvinul tak, aby věnoval pozornost.
Jakékoli vnímané ohrožení bezpečnosti – ať už fyzické, finanční nebo citové – může být silným důvodem, proč lidé sdílejí informace. Sdělovací prostředky to dávno pochopily. Jak se říká v biz: „Pokud to krvácí, vede to.“ A to je důvod, proč klišé, jak vás televizní zprávy v 18 hodin přimět sledovat jejich zprávy v 11 hodin, zní: „Jsou vaše děti v bezpečí? Novinky v 11.“
Produkty, které nabízejí bezpečí nebo zabezpečení, jsou sdíleny kvůli stejným emocím. Například raný růst Nextdoor přišel od lidí, kteří chtěli vědět, co se děje v jejich sousedství a jakému druhu ohrožení jejich bezpečnosti mohou čelit.
#6. (Novelty) Novota
„Nobinka.“ „Nové.“ Dalším aspektem osobnosti je otevřenost vůči zkušenostem – tj. spadáme do spektra lidí, kteří jsou poháněni hledáním novosti a zvědavosti před opatrností a upřednostňováním známosti.
Přitahují nás věci, které jsou dostatečně nové, aby nebyly zastaralé, ale ne příliš nové, aby byly divné.
Zároveň stále hledáme další novou věc. Jsme motivováni sdílet nové produkty a nové informace, protože díky tomu vypadáme, že jsme před (Wundtovou) křivkou.
#7. (Voyeurism) Voyeurismus
Existují dvě související motivace, které způsobují, že lidé sdílejí z voyeurismu.
Na jedné straně máte zástupný požitek. Lidé sdílejí věci, které ostatním umožňují, aby je zprostředkovaně prožili, ať už je to instagramování jídla a dovolené nebo sdílení rozbalení produktu na YouTube.
Na druhou stranu je tu schadenfreude. Lidé jsou vysoce motivovaní sdílet věci, jako jsou skandály celebrit, drby o vysoce postavených lidech nebo lidech, které nemají rádi, protože je to pomáhá sjednocovat s ostatními ve společném úsudku/opovržení.
I když to není hezké, jsou to dvě strany téže mince. Voyeurismus je silnou motivací toho, proč lidé sdílejí.
#8. (Order) Řád a pořádek
Lidé, kteří se snaží organizovat svůj svět kvůli své osobnosti, jsou vysoce motivováni sdílet nástroje, které jim pomáhají optimalizovat a organizovat.
To je jeden z hlavních hnacích sil mezi rychlým růstem kultovního následovníka za aplikacemi na psaní poznámek, jako je Roam Research a Notion, které se v posledních několika letech virálně rozrůstají. Je to stejná věc, která řídila růst v raných dnech produktivního softwaru jako Asana a Airtable.
Lidé je sdílejí nejen proto, že je ostatní vnímají jako organizovanější a efektivnější, ale také proto, že jim to pomáhá přivést další lidi do stejného protokolu organizace – ať už jde o spolupracovníky nebo přátele a známé.
Základní virové myšlení
Každá z níže uvedených motivací se může, ale nemusí vztahovat na váš produkt. Ale vždy platí několik věcí.
- Psychologie naší smečky. Jako zvíře ve smečce neustále přemýšlíme o svém postavení, o tom, jak jsme vnímáni, kam zapadáme atd. Tyto neustálé mentální smyčky slouží jako základ naší motivace sdílet. Všichni se bojíme, jak bude sdílení vypadat.
- Snižte tlak na sdílení. Navrhněte svůj produkt tak, aby minimalizoval úsilí a myšlení potřebné ke sdílení.
- Mluvte o uživateli, ne o vás. To je velmi náročné pro většinu produktáků, kteří jsou hrdí na to, co vybudovali, a chtějí, aby je uživatelé za své úspěchy uznali. Jako produkťáci a marketéři ale musíte překonat svůj vlastní zájem ve prospěch vlastního zájmu vašich uživatelů. Je to velkorysejší a efektivnější.
Stručně řečeno, když kdokoli z nás uvažuje o sdílení něčeho online nebo offline, nevědomky děláme kompromis mezi přínosem a náklady:
- Jak může toto sdílení prospět mně (sdílejícímu) nebo vám (publiku/příjemci) buď prostřednictvím nástroje, nebo prostřednictvím statusu/reputace?
- Kolik času a úsilí (tření) budu muset vynaložit, abych se o to podělil?
Rozdíl mezi 1 a 2 vám poskytne vyšší konverzi na sdílení a A/B testování vám s tímto rozdílem může pomoci. Na to se často zaměřují růstové taktiky.
Pochopení psychologických motivací rozšiřuje vaši sadu nástrojů, abyste maximalizovali rozdíl a skutečně mluvili s vašimi uživateli.
Jaký Typ obsahu funguje nejlépe a proč?
Obsah pro zábavu
Obsah, který byl vytvořen pro pobavení, nemusí přímo souviset s vašimi produkty/službami, ale aby mohl plnit svou funkci, musí oslovit vaši cílovou skupinu.
Obsah pro vzdělávání
Obsah, který je vytvořen speciálně pro vzdělávání, dosahuje stejných cílů jako obsah pro zábavu, ale často je dalším krokem k tomu, aby čtenářům a potenciálním uživatelům ukázal, proč se váš web nebo produkt vyplatí držet.
Obsah pro inspiraci
Nejlepší druh inspirace často přichází ve formě případových studií, zákaznických recenzí a příběhů neúspěchů a výzev, kterým úspěšní lidé na své cestě čelili.
„Content to convert“ „Convincing“
Obsah vytvořený za účelem konverze je obvykle určen k tomu, aby čtenáře postrčil směrem k nějaké akci, například přihlášení k odběru newsletteru, bezplatného elektronického kurzu nebo nákupu produktu.
[infografika] The Content Matrix
Typy obsahu, které lidé nejvíce sdílí
# Zpravodajský obsah
Zpravodajský obsah má určité vlastnosti, díky kterým je pro vaši cílovou skupinu zajímavý. Klíčovými hodnotami hodnotného obsahu jsou aktuálnost, lokalizace, význam, rámec, novost a trendy:
To znamená, že jakýkoli typ obsahu může být zajímavý. Všechno záleží na tom, jak to vytvoříte. Ale ano, musí to být včasné a relevantní pro větší publikum, protože to bude stimulovat zapojení sociálních médií.
# Interaktivní obsah
Nic nefunguje lépe než interaktivní obsah pro sdílení a zapojení. Neomezuje se pouze na sdílení, ale zapojuje vaše čtenáře a cílové publikum. Z interaktivního obsahu můžete dosáhnout mnohem více než sdílení.
Je definován jako typ obsahu, který je dynamický a vyžaduje aktivní zapojení. Zahrnuje kvízy, ankety, interaktivní elektronické knihy, podcasty, živé webové relace atd. Obsah v tomto případě není statický, a protože čtenáři s obsahem interagují, generuje zapojení v reálném čase a sociální trakci.
Mezi další virální interaktivní obsah patří například interaktivní videa, brandové hry, průzkumy a MXQ, interaktivní infografiky, witepapery, vizualizace dat či rozšířená realita.
# Seznamy příspěvků
Seznam obsahu článku umožňuje čtenářům rychle a snadno se zapojit do obsahu shora dolů, a proto jej snadno sdílet s ostatními.
Stejně jako u příspěvků s návody, tak by i seznamy měly být podrobné a měly by obsahovat skutečnou podstatu.
Vyberte si téma a napište své hlavní body a máte více než polovinu práce s vytvářením sdíleného obsahu.
# Online Nástroje
„Online nástroj“ si lze představit jako program (aplikaci) umístěný na internetovém serveru, který provede nějaký výpočet, nebo provede uživateli okamžitě nějakou online službu. Patří mězi ně například Online kalkulačky, Statistiky, …
# Infografiky
Infografika shrnuje a prezentuje data vizuálně přitažlivým a snadno stravitelným způsobem. Protože kombinují data a snímky, zapojují více oblastí našeho mozku najednou. Infografika je ideální pro sdělení téměř jakékoli myšlenky, zvláště když pracujete s čísly, výzkumem a statistikami.
Mějte na paměti, že mít infografiku ještě neznamená, že se stane virální. Musí mít skvělý název a jasný cíl, poskytovat jedinečnou hodnotu a být také esteticky příjemný.
# Výsledky výzkumu
Dalším typem obsahu, který vám poskytuje zaručené zpětné odkazy a spoustu sdílení na sociálních sítích, jsou Výsledky výzkumu založených na datech. Chcete-li vytvořit tyto příspěvky, nemusíte provádět veškerý výzkum sami. Můžete použít existující studie výzkumných společností.
Chcete-li vytvořit úspěšný příspěvek, zkuste se omezit na velmi úzké téma a jděte do něj hluboko.
# Vybraný obsah vašich fanoušků a zákazníků
Znáte své cílové publikum a našli jste zdroje, o kterých víte, že se jim budou líbit? Místo toho, abyste znovu vytvářeli obsah, který vás svými vlastními slovy inspiroval, jednoduše sdílejte, co každý článek říká, svůj názor (pokud existuje) na dané téma a odkaz, který mohou čtenáři sledovat.
# Rozhovory se známými osobnostmi
Rozhovory se známými osobnostmi představují unikátní pohled do myšlení, názorů a zkušeností osobností, které lidé obdivují nebo se zajímají o jejich práci. Přitažlivost tohoto druhu obsahu spočívá v tom, že nabízí exkluzivní informace a výpovědi od osob, které mají vliv v různých oborech, jako jsou showbyznys, sport, politika, umění či věda. Rozhovory se známými osobnostmi mohou inspirovat čtenáře, podnítit diskusi a zvýšit zájem o vaše médium či platformu.
# „White papers“
Bílá kniha je autoritativní průvodce (nebo jinými slovy hloubková zpráva) navržená k řešení obchodního problému a poskytnutí možných řešení.
Bílé knihy obsahují technické informace napsané přesvědčivým a autoritativním způsobem a jsou často navrženy pro marketingové účely mezi podniky (B2B).
Vzhledem k tomu, že bílé knihy jsou často podloženy spoustou dat a faktických důkazů, lze je považovat za kvalitní, myšlenkově vůdčí obsah, který může přilákat více potenciálních zákazníků pro vaši firmu.
Bílé knihy můžete publikovat na svých webových stránkách nebo z nich vytvořit uzavřený obsah a na základě toho vytvořit pečující e-mailovou sérii.
# Vtípky (Prenky)
Z nějakého důvodu lidé milují žerty. Žertovné kanály jsou některé z nejpopulárnějších kanálů YouTube. Žertovná videa se neustále sdílejí. Pravděpodobně se vám dnes na časové ose objevilo jedno nebo dvě. Filmová studia dokonce používají žerty k propagaci filmů a je snadné pochopit proč.
Žertovná videa jsou rychlé vtipné hity, které lze snadno sdílet a téměř všichni je milují. Díky naší lásce ke sledování druhých, jak jsou oklamáni, nebo sledování skutečných reakcí na to, co se může stát, jsou tyto kousky obsahu miláčky sociálních médií.
# Podcasty
Podcast je typ zvukového obsahu, často přicházejícího v sérii epizod, který obsahuje jednoho nebo více opakujících se hostitelů diskutujících o určitém tématu nebo aktuální události.
Na podcastech je skvělé, že jsou pohodlné a snadno se konzumují. Nezaberou příliš mnoho vašeho času a pozornosti, protože si je můžete stáhnout a poslouchat v telefonu a přitom dělat něco jiného.
Pokud chcete spustit podcast, musíte se zavázat k jedné nové epizodě týdně. Vytvářejte relevantní obsah, který osloví vaše publikum, a nezapomeňte propagovat svůj podcast na sociálních sítích pomocí příspěvků, které stojí za sdílení.
# Memy
Memy jsou pravděpodobně nejjednodušším typem obsahu, který lze vytvořit. Využívají veselost, vynalézavost a (občas) kontroverzi k vyvolání emocí nedůvěry, radosti a překvapení. Nevyžadují dovednosti v oblasti grafického designu ani rozsáhlý výzkum a na výrobu je potřeba minimální čas. Bezplatné online generátory memů, jako je Quick Meme, umožňují obchodníkům snadno přidávat vlastní text do trendových memů a také vytvářet vlastní memy pomocí oblíbených obrázků.
# Recenze produktu
Internet byl vynalezen pro sdílení výzkumu. Při hledání obsahového marketingu, který zvyšuje návštěvnost, jsou recenze produktů jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout. Nezáleží na tom, v jakém oboru se pohybujete, vždy jsou produkty k recenzi.
Umožňují vám vidět hodnotu a sílu vaší značky očima vašich zákazníků. Lidé mají tendenci více naslouchat názorům a zkušenostem jiných zákazníků se značkou a zveřejnění dobré zpětné vazby o vaší firmě může přilákat více zákazníků a podpořit důvěru ve vaši značku.
# Kompletní průvodci, Návody a Podrobné postupy
Když lidé potřebují pomoc s určitým úkolem, často se obrátí na Google, aby našli odpověď. Pokud jste vytvořili hloubkovou příručku, může se stát cenným zdrojem. Je to něco, co lze snadno sdílet na jakékoli platformě sociálních médií. Čtenáři, kteří jsou schopni řídit se radami v příručce, ji mohou také sdílet na sociálních sítích. Je to velmi snadný způsob, jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek. Jen se ujistěte, že je to oblast, které dobře rozumíte, a že je to průvodce, který konkurence neudělala milionkrát.
# Případové studie
V obchodním kontextu vyprávějí případové studie příběh o tom, jak váš produkt nebo služba pomohla osobě nebo společnosti dosáhnout jejích cílů.
Případové studie jsou často nezbytnou součástí obsahové strategie, protože pomáhají potenciálním zákazníkům prokázat výhody vašeho produktu. Pokud jsou případové studie napsány přesvědčivě, mohou být velkou pomocí jak pro marketing, tak pro prodej, protože přivádějí zákazníka blíže k rozhodnutí.
Případové studie jsou nejen cennými marketingovými nástroji, ale také dobrým způsobem, jak zhodnotit váš produkt, protože vám umožňují objektivně zkoumat, jak jej ostatní používají.
# Životní příběhy
Životní příběhy, často ve formě osobních esejí nebo profilů, nabízí hluboký pohled na životy jednotlivců a jejich zkušenosti. Životní příběhy mají silný emoční dopad na čtenáře, protože se často dotýkají univerzálních témat a hodnot. Mohou být velmi přitažlivé pro široké spektrum čtenářů a mohou snadno získat sdílení na sociálních médiích, protože lidé chtějí sdílet inspirativní a dojemné příběhy se svými přáteli a rodinou.
# Kontroverzní příspěvky
Pokud chcete rychlou slávu, spoustu debat a stovky komentářů na svém blogu, napište příspěvek, který je v rozporu s konvenčním názorem. Kontroverzní příspěvky vyvolávají reakci jako žádný jiný typ obsahu.
Ale aby to fungovalo, musíte svůj argument podložit určitou mírou faktů. Měli byste mít také pěkně tlustou kůži a být připraveni reagovat na spoustu vzrušených komentářů.
# Kompletní Průvodce (The Ultimate Guides)
Tu a tam musíte vytvořit blogové příspěvky, které vaše čtenáře uchvátí hlubokými znalostmi a vynikajícím obsahem. Zde můžete použít nejlepší průvodce. Nejlepší průvodci jsou jako mini e-knihy, které pokrývají jedno nebo více úzce souvisejících témat a vedou čtenáře k určitému obchodnímu cíli.
Po přečtení konečného průvodce by si čtenáři měli být jisti svými znalostmi o daném tématu a měli by být schopni podniknout praktické kroky k jeho implementaci.
# Long Form Content
Vzestup mobilního čtení zavedl mylnou představu o tom, že s menšími obrazovkami je nutné psát kratší, „snackable“ obsah, aby uspokojil krátkou dobu pozornosti publika. Studie BuzzSumo a analýza nejčastěji zasílaných článků z NY Times provedená University of Pennsylvania však ukázaly, že delší obsah nabízí větší možnost sdílení.
Čím delší je obsah (3000+ slov), tím více sdílení může získat. To je pravda, protože delší obsah jde do hlubších podrobností o daném tématu. Hloubka (nikoli šíře) odbornosti se přímo promítá do vyšší autority značky a důvěry, a tedy do lepších výsledků.
# Návody „Jak na to“
Články „Jak na to“ se staly jednou z nejoblíbenějších forem obsahu. How-To Obsah se stává především z podrobných průvodců o různých specializovaných tématech. Každý má rád bezplatné, podrobné, odborné názory, komentáře, postřehy a způsoby řešení problémů, že?
Při vytváření obsahu návodu pamatujte, že čím důkladnější je vaše vysvětlení, tím lepší je zapojení. Nezapomeňte zahrnout relevantní grafiku, diagramy a videa všude, kde je to jen možné.
# Kontrolní seznamy (Checklisty)
Pokud chcete dát svým čtenářům hodně hodnoty v krátkém čase, zkuste vytvořit příspěvek s kontrolním seznamem. Kontrolní seznamy jsou oblíbené mezi čtenáři a uživateli sociálních sítí, protože jsou snadno srozumitelné, přinášejí velkou hodnotu a nezaberou mnoho času.
Kontrolní seznamy jsou také velmi oblíbené, protože poskytují čtenářům užitečné informace a pomáhají jim identifikovat mezery v jejich strategii.
Pokud jste například konzultant pro web design, můžete vytvořit kontrolní seznam pro optimalizovaný web design. Uživatelé mohou spojit svůj stávající design s vaším kontrolním seznamem a identifikovat případné mezery.
# Vzdělávací obsah
Studie BuzzSumo a OkDork zjistila, že obsah v dlouhé formě získává na sociálních sítích více sdílení než v krátké formě. Zjistili, že vzdělávací obsah, zejména infografika , se často sdílí spolu s návody a příspěvky typu seznam. The New York Times také zjistil, že čtenáři častěji posílali e-maily delší články než kratší.
Znaky vzdělávacího obsahu
- Používejte ve svém obsahu humor.
- Zahrňte do svého obsahu interaktivitu, například napište něco, co vyžaduje interakci, a navazujte na zpětnou vazbu, kterou shromáždíte.
- Vneste do své rutiny. Například pokud máte tendenci hodně psát a prezentovat webináře, použijte video.
- Vyprávějte pozoruhodné příběhy, které spojují příbuzné lidi, místa nebo věci způsobem, který je přizpůsobí a zaujme vaše publikum.
- Prezentujte fascinující biografie. Uspořádejte online akci. Zvýrazněte knihu nebo dokument. Vytvářejte obsah, abyste si zákazníky udrželi, nejen je získali.
Které emoce podnítí sdílení?
- Úžas (25 %)
- Smích (17 %)
- Zábava (15 %)
- Radost (14 %)
Jaké naopak nejméně lidé sdílí:
- Hněv (6 %)
- Empatie (6 %)
- Překvapení (2 %)
- Smutek (1 %)
[infografika] Jaký obsah je nejvíce sdílen?
Výzkum: Jaký typ obsahu lidé nevíce sdílení podle výzkumu CoSchedule
Závěr
Vysoce kvalitní obsah blogu je nezbytnou součástí každé online marketingové strategie. Vytvářením různých typů blogových příspěvků a strukturováním vysoce kvalitního obsahu několika způsoby můžete zvýšit efektivitu svého blogování, přilákat více čtenářů a generovat více sdílení na sociálních sítích.
Co si myslíte o typech obsahu, o kterých jsem mluvil v tomto příspěvku? Vyzkoušeli jste některé z nich na svém blogu? Nebo máte nějaké další typy, které chcete přidat do tohoto seznamu?
Rád bych slyšel vaše názory v komentářích.