The Skyscraper Technique
Cílem této linkbuildingové techniky jerychlé získání kvalitních odkazů a tím i cílené návštěvnosti.
„Wow, to je úžasné! Zajímalo by mě, jak velká je 8. nejvyšší budova na světě?“
Pokud máte chcete vytvořit vysoce kvalitní obsah, musíte být velmi systematičtí s tím, jak vytváříte a propagujete. Využijte techniku, která téměř zaručuje, že získáte vysoce kvalitní odkazy z každého obsahu, který publikujete. Každé úspěšné marketingové kampaně je zaměřené na obsah.
3 kroky, které tvoří Technika mrakodrapu:
Krok 1: Najděte Proven Linkable Assets
Krok 2: Udělejte něco ještě lepšího
- Přidejte nový aktuální obsah s datem jeho zveřejnění.
- Přidejte na obsah sociální signály.
- Udělejte to delší dobu.
- Pokud najdete něco se starými informacemi, vytvořte něco, co pokrývá mnoho stejných bodů, ale aktualizujte je s nejmodernějším obsahem.
- Udělejte stránce lepší grafiku.
- Jděte více do hloubky.
Krok 3: Oslovte správné lidi pomocí Emailové kampaně
- E-mailová podpora je příkladem technologie Skyscraper.
- Pošlete e-mail na vlastníky stránek, kteří již propojili podobný obsah.
Postup emailové kampaně.
1. Použijte ahrefs.com k exportu všech odkazů směřujících k obsahu vašeho konkurenta do tabulkového procesoru.
2. Odstraňte odkazující stránky, které nemají smysl kontaktovat (fóra, adresáře článků atd.).
3. Všechny obešlete s tímto emailem: