Co je to Evergreen?
Většinou se používá v hudebním průmyslu. Je to označení pro nestárnoucí píseň. Evergreen znamená stále populární, stále oblíbený, nestárnoucí, věčný.
Evergreen obsah je obsah, který …
- … zůstává relevantní ve stáří, spíše než jen relevantní během sezóny, nebo nedávné události.
- … neztratí svou relevanci a hodnotu v průběhu času.
- … má konzistentní objem vyhledávání po celý rok a také po mnoho let.
- … je pro čtenáře relevantní bez ohledu na to, co se děje.
- … nevyžaduje sezónní změny, aby byl populární.
- … budou lidé vždycky chtít.
Vlastnosti Evergreen obsahu
34 příkladů Evergreen obsahu
- Případové studie
- Statistiky a data – Odkazujte na autority
- Recenze produktů – Zaměřte se na long tail, který generuje prodej. Každý produkt recenzujte individuálně. Uvádějte rok zveřejnění přímo v textu.
- Dějiny něčeho, historie něčeho
- Průvodce a Techniky opakování obsahu – Užitečný obsah, má velký význam pro jakoukoli marketingovou strategii obsahu. Odlišné kroky v hloubce obsahu.
- Průvodce pro začátečníky – Jednoduchý a zároveň efektivní nápad na neomezený obsah.
- Průvodce typu „Jak na to“ a „Krok za krokem“
- Odpovědi na konkrétní otázky – Lidé často hledají odpovědi na konkrétní otázky
- Šablony
- Opakující se Trendy
- Seznamy zdrojů – Například odkazy na zdarma a placené online nástroje, nebo seznamy knih.
- Výsledky původního výzkumu
- Nejlepší praxe
- Tajemství
- Chyby, kterým je třeba se vyhnout
- Nejlepší tipy pro lidi, aby porozuměli vašemu odvětví – Opět odkazujte na autoritativní stránky. Ukažte dlouhodobý vývoj na trhu.
- Osvědčené postupy – Vhodné pro všechny marketingové strategie. Pište je z různých úhlů pohledu.
- Kontrolní seznamy – Používejte odrážky a popisné body.
- Vše co potřebujete vědět o …
- Referenční knihy ve vašem trhu
- Definice, glosáře, zkratky – Glosář Rybáře, Zkratky ve stavebnictví, Slovník terapeutů.
- Přehodnoťte společný pohled na problém – „Je opravdu zdravé přestat jíst cukr?“
- Série návodů – Návody rozdělte do částí (Část 1., Část 2.).
- Úvod do …
- Ultimátní Pravidla
- Oprašte starý obsah. Rozšiřte ho. Aktualizujte ho.
- Rozhovory se slavnými lidmi
- Příběhy selhání
- Důkazy
- Infografiky
- Váš úspěch
- Rozprávění
- Encyklopedie příspěvků
- Výhody a nevýhody něčeho
Příklady
- „Jak vyměnit pneumatiky u auta““
- „Jak se nalíčit“
- „Jak vypěstovat nejlepší rajčata“
- „Jak postavit skleník, Jak položit podlahu“
- „Jak vydělat peníze na internetu“
Jak najít téma pro Evergreen obsah
3 nápady pasivního příjmu za použití Evergreen obsahu
- Napište Evergreen Eknihu pro Kindle. Může jít například o průvodce, časopis, příručku, kontrolní seznam, příběh, skript, článek, komiks, román. Zveřejněte ji na Amazon.com a získejte pasivní tok peněz z prodeje vaší Eknihy.
- Vytvořte Evergreen Zájmový web, nebo Blog pro cílový segment. Zapojte ho do programu Amazon Asocciates. Pište recenze produktů a odkazujte na konkrétní produkty v Amazonu. Pokud návštěvníci projdou při nákupní cestě vaším blogem během 24 hodin, Amazon vám vyplatí provizi z prodeje doporučeného produktu. Další možností pasivního příjmu jsou provize z prodeje reklam Google Adsense.
- Natočte Evergreen video pro YouTube. Vyberte si cílový segment. Vyplňte mezeru. Může jít o video, které je pobaví, poučí, poradí, nebo namotivuje. Takováto videa budou užitné navěky. Jejich sledovanost bude neustále růst. Pasivní příjem získáte tak, že u něj necháte zobrazovat reklamy Google Adsense, za které získáte provizi.
Nápady na pasivní příjmy: Jak vydělat peníze online pomocí Evergreen obsahu
Další způsoby, jak generovat pasivní příjem na internetu?
Zdroje
- https://cognitiveseo.com/blog/9578/evergreen-content-types-boost-traffic/
- https://digitalmarketinginstitute.com/blog/2017-10-04-the-beginners-guide-to-evergreen-content
- https://problogger.com/podcast/evergreen-content-for-your-blog/
- 15 Examples of Evergreen Content That Will Win Links
- https://html.com/blog/blogging-content-ideas/
- https://backlinko.com/skyscraper-technique