Validation board
- Vyberte zákazníka – Early Adopters („Zákazník je ten, kdo vám platí“)
- Vyberte jeden jeho problém.
- Vyjděte z budovy za zákazníky se ptát otevřenými otázkami na jejich problém. Nenabízejte vůbec řešení.
Design equipment „Prostor pro samotný experiment“
- Všechny riskatní předpoklady.
- Rozdíl mezi rizikem a nejistotou. Zde se řeší nejrizikovější předpoklad. Obvykle bývá „Jestli problém opravdu existuje.„
- Při B2B není moc vhodný, protože mnohdy je velmi těžké se dostat k ředitelům, nebo klíčovým osobám.
- Metody: Pozorování, Dotazování
- Co je minimáílní úspěch? 3 z 10? 8 z 10!
Pitch metody – online metody
- Landing pages (Vstupní stránky)
- Koupit doménu a hosting a na WordPress postavit web s free šablonou a pluginy.
- Napojit na maichimp.com sběrným formulářem pro sběr adres.
- launchrock.com
- „šíleně dlouhý registrační proces“
- Fake Ad
- Kickstarter
- Solution Interview
Důkazy zájmu:
- Cash
- Emailová adresa
- Tweet
- rozhovoření o problému třeba i 15 minut.To že vám věnují nějaký čas