Validation board a Pitch metody

Validation board

  • Vyberte zákazníka – Early Adopters („Zákazník je ten, kdo vám platí“)
  • Vyberte jeden jeho problém.
  • Vyjděte z budovy za zákazníky se ptát otevřenými otázkami na jejich problém. Nenabízejte vůbec řešení.

Design equipment „Prostor pro samotný experiment“

  • Všechny riskatní předpoklady.
  • Rozdíl mezi rizikem a nejistotou. Zde se řeší nejrizikovější předpoklad. Obvykle bývá „Jestli problém opravdu existuje.
  • Při B2B není moc vhodný, protože mnohdy je velmi těžké se dostat k ředitelům, nebo klíčovým osobám.
  • Metody: Pozorování, Dotazování
  • Co je minimáílní úspěch? 3 z 10? 8 z 10!

Pitch metody – online metody

  • Landing pages (Vstupní stránky)
    • Koupit doménu a hosting a na WordPress postavit web s free šablonou a pluginy.
    • Napojit na maichimp.com sběrným formulářem pro sběr adres.
    • launchrock.com
    • „šíleně dlouhý registrační proces“
  • Fake Ad
  • Kickstarter
  • Solution Interview

Důkazy zájmu:

  • Cash
  • Emailová adresa
  • Tweet
  • rozhovoření o problému třeba i 15 minut.To že vám věnují nějaký čas

 

Uložit

Uložit

TG Facebook Comments