Mnoho lidí tráví celý svůj čas vytvářením plánu, který nepřemění na akci. Je mnohem lepší rychle sestavit jednostrankový obchodní plán. Zaměřte se na přijetí opatření a „plánujte, jak jdete“.
- Vyberte obchodovatelný nápad. Nepotřebujete obrovský nápad; potřebujete něco užitečného, za co lidé zaplatí. To je důvod, proč byste měli začít nejdříve – vyvarujte se utrácení příliš velkých zdrojů, dokud neprotestujete, že lidé chtějí, co máte k dispozici.
- Marketing před výrobou. Otestujte si, že existuje dostatečná poptávka po vašem produktu / službě, než utratíte veškerý čas a úsilí, když zjistíte, jak to udělat. Zpočátku udržujte nízké náklady investováním vlastního času a úsilí (spíše než klesání do úspor nebo zapůjčení peněz).
- Získejte svůj první prodej co nejdříve. Na začátku je vaším úkolem setrvačnost (ne konkurence). Váš první prodej poskytuje obrovský motivátor a posilovač morálky, který vám pomůže.
- Analyzujte počáteční úspěch, abyste zjistili, co je třeba udělat dále, např. delegovat méně důležitých úkolů, abyste se osvobodili od těch nejdůležitějších. Zjistěte, zda a jak můžete duplikovat počáteční úspěch.
- Popište svou firmu krátkým prohlášením o poslání o délce nejvýše 140 znaků pomocí tohoto jednoduchého vzorce:
Poskytujeme (produkt nebo službu) pro (zákazníky).
Pomáháme (zákazníkům) dělat / dosáhnout / dalšího slovesa (primární přínos).