Automatizace prodejních činností v CRM

Správa kontaktů a péče o zákazníka (account management)

  • profil a historie kontaktů (roztřídění zákazníků do skupin)
    • přímá komunikace
      • telefon
      • fax
      • e-mail nebo dopis
    • pohledávky
    • předchozí činnosti a vztahy
    • poptávky
    • objednávky
    • sledování potencionálního zákazníka
    • analýza prodejního cyklu, a to i podle druhu obchodních případů
    • Distribuce nových kontaktů odpovědným obchodníkům vč. zpětné vazby
  • správa nových dosud neidentifikovatelných kontaktů (Lead Management) – zahrnující distribuci nových kontaktů obchodníkům a zpětnovazební sledování komunikace s potencionálními klienty
  • správa obchodních partnerů (distributoři, partneři, dodavatelé)

Řízení času

  • denní, týdenní, měsíční a čtvrtletní kalendář
  • plánování individuálního uživatele
  • skupinové plánování
  • zadávání a sledování úkolů, kontaktů a nepřítomnosti
  • alarm, e-mail, poznámky, a protokol transakcí

 Řízení obchodních příležitostí

  • identifikace cílových skupin
  • vedení prodejního týmu
  • sledování centra nákupního rozhodování
  • podrobné plány činnosti
  • tvorba nabídek a cen
  • přehled a postup jednání
  • evidence a přehled příležitostí
  • výhledy a prognózy obchodního obratu
  • podpora rozhodování

Řízení prodeje

  • salles management
  • order processing
  • dokument management
  • zpravodajství o výdajích
  • teritoriální uspořádání a činnostech
  • zproduktivnění činnosti prodejního týmu a zástupců
  • controling, analýzy a reporty

Nástroje tvorby souhrnných zpráv

  • statistiky kontaktů se zákazníky
  • statistiky objednávek a prodeje
  • týdenní a měsíční významné události
  • porovnání výsledků s plánem
  • rozdělení jednotlivců, zákazníků a skupin zákazníků, produktů a skupin produktů

Nástroje pro vzdálený přístup do systému a synchronizace dat

V situacích, kdy firma čelí závažným obchodním nebo provozním problémům, může krizový management být klíčovým prvkem pro překonání těchto výzev. Interim manažer, specializující se na krizový management, může rychle nastoupit, analyzovat aktuální stav a navrhnout opatření k řešení kritických situací. Díky svým zkušenostem s řízením v obtížných podmínkách interim manažeři pomáhají stabilizovat podnikání, optimalizovat procesy a přinášejí strategická řešení, která vedou k obnovení normálního provozu a dlouhodobé udržitelnosti firmy.

TG Facebook Comments