Event management, event marketing

Uspořádat jakoukoliv, byť jednodenní událost je organizačně velmi náročná činnost. Pro organizátora „akce“ to znamená výzvu v podobě prověrky všech jeho manažerských schopností. Mezi úkoly „promotéra“ patří sestavení plánu a scénáře akce, tvorba projektové dokumentace, zajištění financování projektu, komunikace a koordinace s odborníky z oblasti produkce a marketingu, a další činnosti spojené z realizací události. Obor, který toto řeší se nazývá event marketing

Typy akcí a událostí:

Komponenty technického zabezpečení:

  • Vybavení prostoru – párty stany, nafukovací stany, tribuny, konstrukce, světelné rampy, podia, taneční parkety, dekorace, židle, stoly bary a barové pulty, suché WC, …
  • Světelná technika – scannery, lasery, paprsková světla, dekorační osvětlení, efektové projektory, zrcátkové disco koule, stroboskopy, scénické osvětlení, UV světla, …
  • Zvuková technika – zesilovače, reprobedny, ekvalizéry, CD a DVD přehrávače, HDD rekordéry, bezdrátové mikrofony, mixážní pulty, …
  • Prezentační a video technika – projektory, plátna, plasmové TV, LCD monitory, LED projekční stěny, video-mixážní pulty, diaprojektory, …
  • Komunikační technika – vysílačky, mobilní telefony, …
  • ostatní vybavení – vybavení obsluhy akce (kostýmy pro obsluhu a hostesky), …

TG Facebook Comments