Jak podnikat na Amazon.com

O megashopu Amazon.com jste asi slyšeli už všichni. Já tu značku vnímal jen jako logo a online prodej knih. Našel jsem si o tom pár informací a zajímavých tipů, jak se prosadit v největším internetovém obchodu světa a prodávat produkt pod svou značkou.

Jak by měl vypadat ideální produkt, který chcete imitovat?

  • Co nejmenší. Ideální velikost A5 výšky 5 až 15 cm.
  • Jednoduchý design.
  • Nepatentovaný
  • Co nejlehčí. Ideálně do 2 kg. Čím méně, tím levnější bude doprava.
  • Skladný. Tvar by měl být krabicovitý, aby šel lehce skládat i na sebe.
  • Cena produktu by měla být mezi 20-40 USD. „Amaričeané nákupy do 1000 Kč „neřeší“.
  • Produkt by měl mít do 1000 recenzí.
  • Produkt musí být snadné vyrobit pod vlastní značkou.
  • Nulová poruchovost. Čím složitější je produkt, tím více je prostoru pro chyby výrobce a reklamace zákazníků. Vyhněte se produktům, do kterých se dávají baterky.
  • Minimální technická náročnost. Vybírejte produkty, které je snadné vyrobit.
  • Při vybírání se řiďte číslem Amazon Best Seller Rank (BSR). Optimální produkt by měl mít ABSR v rozmezí od 1 do 500.

http://jordanmalik.com/blog/wp-content/uploads/2013/09/12345.png

Jak vybrat nejlepší produkt pro prodej na Amazon.com

Tipy pro Marketing na Amazon.com

  • 70% uživatelů sociální sítě Pinterest.com využívá tento kanál k nákupní inspiraci.

Co je Partnerský program Fulfillment by Amazon.com?

Tato služba umožňuje naskladnit prodejcům skladové zásoby přímo ve skladech Amazonu, odkud se rozesílají dále zákazníkům. Prodejce tak nemusí držet vlastní sklad, nemusí se starat o balení a rozesílání produktů a zákazníci díky vyspělé logistice Amazonu získají svůj produkt mnohdy ješte ten den, kdy objednají.

Inovace mají zelenou

Klíčem k prodejům na Amazonu (a profesionalizaci prodejců) je inovace zavedených produktů. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že inovativní produkty se prodávají na Amazonu s minimálním úsilím.

Nástroje pro SEO ve vyhledávání na Amazon.cz:

TG Facebook Comments