Zákazníci potřebují prodejní obsah pouze ve velmi konkrétním okamžiku procesu prodeje.
Potřebujete příběhy, které zaujmou zákazníky. Přimějte je k tomu, aby podnikli kroky.
- Vyplňte potřebu. Váš obsah by měl odpovídat na nějakou nevyhovující potřebu, nebo otázku vašeho zákazníka.
- Buďte konzistentní. Ať už se přihlašujete k měsíčnímu časopisu, nebo dennímu e-mailovému zpravodaji, obsah musí být doručen vždy včas a podle očekávání. Komunikuje důsledně.
- Buďte člověk. Výhodou toho, že nejste novinářskou entitou, je to, že nemáte nic, co by vás mohlo zabránit v tom, že ano. Najděte, co je váš hlas, a sdílejte jej. Pokud je váš příběh o humoru, podělte se o to.
- Mějte názor. Neposkytujete zprávy o historii. Nejste encyklopedie. Nebojte se zajímat o záležitosti, které zajímají vás a naši společnost. Postavte s k tomu jako odborník.
- Vyvarujte se „mluvit o prodeji“. Čím více si o sobě mluvíte, tím méně lidí ocení váš obsah