Ve fázi výzkumu trhu a přípravy jste zjistili, pro koho web děláte a jaká slova se ve výklenku nejčastějí používají. V další fázi jsme naistalovali redakční systém WordPress. Nyní si řekneme, jak vytvořit obsah, aby přinášel uživatelům hodnotu.
Výsledkem bude Specifikace webu – zdrojový dokument Microsoft Word (*.DOC) se stromovou strukturou webu, návrh rozložení jednotlivých šablon a zadání pro tvorbu obsahu s časovým harmonogramem publikování.
Výsledkem bude obsah vytvořený v textovém editoru (např. Microsoft Word).
Výsledkem bude web bez obsahu jednotlivých stránek.
Bezprostředně po spuštění webu se nestane nic.
Vyjimkou je samozřejmě situace, kdy web migrujete – Tj. webové stránky již provozujete a nyní je spouštíte v novém kabátě. V tomto případě nezapmeňte správně nastavit přesměrování současných stránek na nové URL adresy, prostřednictvím souboru HTACESS.
Do několika dní až týdnů váš web automaticky navštíví vyhledávače („vyhledávací roboti„) a zařadí ho do své databáze („web zaindexují„).
Na webové stránky začnou chodit první návštěvníci z neplaceného vyhledávání, kteří budou přicházet přes klíčová slova a fráze, která jste v obsahu webu používali. Výše návštěvnosti bude ovlivněna počtem stránek a jejich kvalitou.
Čím déle bude web na internetu přístupný, tím více návštěvníků ji časem bude navštěvovat.
Již pouhé zvřejnění webu a povolení indexace vyhledávačům, zajistí „pozice“ ve výsledcích fulltextového vyhledávání Google a Seznam.cz.
Tyto pozice budou však přirozeně až na konci výsledků vyhledávání, protože web je nový a nevedou na něj žádné zpětné odkazy z jiných webů.
A je také jasné, že k těmto výsledkům se už dostane jen velmi málo hledajících uživatelů.