Co je to vstupní stránka a k čemu se používá?
Vstupní stránka je jedna stránka, přes kterou návštěvník „vstoupí na web“, když klikne na reklamu, benner, odkaz v emailu, výsledek vyhledávání ve vyhledávači, nebo jakýkoliv jiný odkaz mimo mateřský web.
Jejím účelem je výzva k akci (CTA).
Tato vlastost je proto nejlepší volbou pro zvýšení míry konverze kontextových kampaní Google AdWords a Sklik.cz.
Jaké jsou typy vstupních stránek?
Vstupní stránka
Click-Trought
Cílem těchto samostatných stránek je "nažhavit" potenciální zákazníky na produkt, který se jim chystáte prodat. Obsahem stránky jsou podrobnější informace ve formě výhod a jasně viditělné tlačítko, které je odešle do nákupního procesu (například eshopu).
Vstupní stránka
Lead Generation
Vstupní stránky typu Lead Generation používají jako výzvu k akci webový formulář za účelem shromažďování leadů, jako jsou jména a e-mailové adresy.
12 tipů pro zvýšení efektivity vstupních stránek
- Ujistěte se, že hlavní nadpis vstupní stránky odpovídá na to, na co klikli při reklamě.
- Použijte směrové šipky, abyste nasměrovali pozornost.
- Vstupní stránka by měla mít jediný účel, jediné sdělení.
- Každý prvek vaší stránky by měl být koncepčně sladěn s tématem a cílem stránky.
- Použijte video.Testy ukazují, že zlepšuje konverzi až o 80%.
- Buďte stručný. Odstraňte zbytečný obsah.
- Využívejte skutečné reference, skutečných lidí. Je to sociální důkaz.
- Testujte stránky pomocí A/B testování. Nechte své zákazníky rozhodnout, co funguje nejlépe.
- Poskytněte záruky na snížení rizika.
- Pokud prodáváte knihu, použijte náhled pro zvýšení důvěryhodnosti.
- Segmentujte výsledky podle zdroje návštěvnosti. Zjistěte, který komunikační kanál funguje nejlépe.
- Ukažte své telefonní číslo, aby lidé věděli, že jste skuteční, a že s vám mohou zavolat.