Vstupní stránka je jedna stránka, přes kterou návštěvník „vstoupí na web“, když klikne na reklamu, benner, odkaz v emailu, výsledek vyhledávání ve vyhledávači, nebo jakýkoliv jiný odkaz mimo mateřský web. Je místo, kde návštěvník přistane.
Jejím účelem je výzva k akci (CTA).
Tato vlastnost je proto činí nejlepší volbou pro zvýšení míry konverze kontextových kampaní Google AdWords a Sklik.cz.
Existují dva základní typy vstupních stránek:
Vstupní stránky Click-Trought
Cílem těchto stránek je „nažhavit“ potenciální zákazníky na produkt, který se jim chystáte prodat. Obsahem jsou informace ve formě výhod a tlačítko, které je odešle do nákupního procesu (například eshopu).
Vstupní stránky Lead Generation
Vstupní stránky typu Lead Generation používají jako výzvu k akci webový formulář za účelem shromažďování leadů, jako jsou jména, kontakty a e-mailové adresy.