Webové stránky s členskou sekcí

Stránky s členskou sekcí

Vydělávejte poskytováním informací a know how. Získejte pasivní příjem z prodeje členství.

Členská sekce je zabezpečená část webu, kam má přístup pouze uživatel, který si zakoupí členství.

Po uhrazení členského příspěvku uživatel dostává přístup k prémiovým informacím, nebo jinému exkluzivnímu obsahu.

Členství bývá měsíční, čtvrtletní, půlroční, roční, nebo doživotní.

Obsahem mohou být exklusivní prémiové články, klíčové výzkumy, digitální produkty, datové a softwarové služby, kurzy, šablony, návody a informace, které nejsou běžně dostupné na internetu.

 

Vlastnictví těchto stránek přináší mnoho výhod:

  • Poskytuje pravidelný příjem – Pokud členům členství přináší zisky, pravidelně řeší problém, nebo outsourcuje nějakou službu (např. automaticky reportuje, měří, nebo rozesílá), tak přináší i pasivní příjem majiteli.
  • Posiluje důvěru a loajalitu – Pokud vám někdo dá peníze výměnou za předplatné, tak prokazuje loajalitu.   Nyní máte příležitost ho vychovávat. Když své zákazníky nezklamete, budou i nadále věrní.
  • Vytváří zvýšenou autoritu – Vlastnictví tohoto systému, přináší zvýšení vlivu a renomé. V očích veřejnosti se stanete autoritou.
  • Není potřeba fyzického produktu – Členská stránka je nehmotná. Nemusíte držet sklad, neřešíte logistiku, neřešíte reklamace. Pracujete s informacemi.
  • Získáte možnost oslovit trh s jinými produkty
  • Vytváří zvýšenou důvěryhodnost – Navíc vám přidá další úroveň odbornosti a důvěryhodnosti na vašem trhu.
  • Budujete komunitu – Členská stránka dává šanci vytvořit exkluzivní komunitu. Lidé, kteří se zaregistrují, jsou pravděpodobně oddaní vašemu oboru stejně jako vy. Hledají řešení a znalosti, aby mohli rozvíjet vlastní talenty a dovednosti. Tím, že je spojíte prostřednictvím členské stránky, pomůžete růstu jejich podnikání. A to všichni cení.

Vytvoření profitabilní členské stránky je časově náročná a riziková záležitost. Pokud nedoručíte to, co slibujete, musíte nejen vracet peníze, ale pravděpodobně ztratíte i vaši pověst. Jde o velký závazek. Vytvořit kvalitní obsah, který bude přinášet trvalou hodnotu vyžaduje úsilí a odborné znalosti. 

Pečlivě proto zvažte, než se rozhodnete členskou stránku vytvořit.

Příklady členských webových stránek, které generují pasivní příjmy.

Bass Academy - místo pro profesionální basové kytaristy

Scott je jedním z nejoblíbenějších basových kytaristů na internetu. Svou prací si získal obrovské množství přízně na Facebooku, YouTube, Twitteru a dalších sociálních sítích. Obsahem webu jsou převážně videa a podcasty. Téměř 80% návštěvnosti webu pochází z přímých zdrojů, doporučení a sociálních sítí. Příjmy získávají prodejem členství v Bass Academy a prodejem online školení. Scot zde ukazuje, jak daleko můžete jít, pokud se zaměříte na profitabilní tržní mezeru.

Hand Tool School - Nástroje a video kurzy pro umělecké truhláře

Renesanční dřevozpracující průmysl je místo, kde Shannon Rogers postavil obrovskou komunitu tvůrčích lidí, kteří se zajímají o umění dřeva. Roger je sám zpracovatel dřeva, umělec a tesař. Prostřednictvím online kurzu "The Hand Tool School" zde mění nováčky na odborníky ve zpracování dřeva. Profituje prodejem členství ve škole Hand Tool School a prodejem video kurzů.

Nerd Fitness Academy - Nejoblíbenější Fitness stránky

Jedná se o jednu z nejoblíbenějších fitness stránek na internetu. Stejně jako nejúspěšnější online podniky, také i oni se zaměřují na velmi specifické publikum. Je to zdroj pro obyčejné lidi, gaučové typy a líné lidi, kteří přehlížejí své zdraví a kondici díky každodennímu nezdravému životu. Obsahem jsou fitness případové studie, příspěvky blogů s tipy pro fitness a fitness videa. Příjmy získávají hned několika způsoby: Za členství v Nerd Fitness Academy, z prodeje soukromého fitness koučování, z prodeje digitálních kurzů a vzdělávacích programů a příležitostně i doporučování produktů (affiliate promotions).

Chcete vytvořit webové stánky s členskou sekcí?

Napište mi, nebo zavolejte.

+420 777 189 597

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Mé jméno je Vladimír Matula. V reklamě a marketingu se pohybuji od roku 1998. Od té doby jsem vytvořil nespočet log, letáků, prospektů, reklam a inzerátů. Po příchodu internetu a vyhledávače Google se zabývám převážně internetovým marketingem, marketingem ve fulltextových vyhledávačích, emailovým marketingem a tvorbou webových stránek na platformě WordPress. Aktuálně se specializuji na tvorbu výdělečných a profitabilních webů.