Webové stránky online kurzu (Online Course Website)

Nabídnětě svou učební praxi lidem na celém světě prostřednictvím webových stránek online kurzu.

Online vzdělávání je bezesporu trendem současné doby. Online kurzy jsou jednou z cest, jak okamžitě nabídnout svou učební praxi lidem po celém světě. Pokud patřite k lidem, kteří mají co nabídnout, máte 2 možnosti:

  1. Využít platformy jako Seduo.cz, Vímvíc.cz, nebo Udemy.com
    a na nich své znalosti nabízet.
  2. Druhou možností je vytvořit vlastní webové stránky ve WordPressu a na nich Online kurzy přímo prodávat.

Na online tržišti themeforest.net najdete „hotové“ prémiové WordPress šablony Online kurzů. Stačí koupit doménu a hosting, naistalovat WordPress, nahrát a nakonfigurovat šablonu, přizpůsobit grafiku vaší identitě, vytvořit své kurzy a nabídnout je vašim budoucím žákům.

Příklady webových stránek Online kurzu, které fungují.

Rob Knopper - Online kurz pro budoucí hudebníky

Rob Knopper si uvědomil, že ctižádostiví hudebníci potřebují pomoc při přípravě na pohovory a konkurzy. Tato jednoduchá, ale velmi specifická myšlenka vedla k vytvoření blogu, který mu přináší tisíce dolarů v oblasti online vzdělávání a prodeje kurzů pro hudebníky. Jeho blog je plný detailního a vysoce kvalitního obsahu, video tutoriálů a případových studií. Rob vydělává peníze nejen prodejem digitálních kurzů, ale i koučováním prodeje.

52 kards - Online kurz kouzelnické triky

Autorem webu je kouzelník Asad Chaudhry. Obsahem jsou kouzelnické triky, online kurzy renomovaných kouzelníků a kouzelnické doplňky. To, co odlišuje tento web od jiných eshopů s digitálními produkty je kvalita produktových stránek. Ty obsahují podrobné popisy, které vypadají jako blogové příspěvky. Na konci každé stránky je hodnocení zákazníků a video, které zobrazuje produkt v akci. Kromě prodeje kurzů a produktů generují příjem i zpeněžením videí na YouTube.

Renaissance Woodworker - Online kurz, jak se stát uměleckým truhlářem

Renesanční dřevozpracující průmysl je místo, kde Shannon Rogers postavil obrovskou komunitu tvůrčích lidí, kteří se zajímají o umění dřeva. Roger je sám zpracovatelem dřeva, umělec a tesař. Prostřednictvím online kurzu "The Hand Tool School" mění nováčky na odborníky ve zpracování dřeva. Profituje prodejem video kurzů, členstvím ve škole Hand Tool School.

Jaké online kurzy nabízet? Témata na online kurzy.

Hledáte ziskový nápad online kurzu? Nalezení nejpopulárnějších témat online kurzu je zásadním prvním krokem k vydělávání peněz online. V tomto příspěvku sdílím seznam 12 proditabilních výklenků s nejlepšími tématy pro online kurzy.

Počítače a technologie

  • Vytváření webových stránek
  • Opravy počítačů a sítí
  • Programování / AI
  • Operační systémy
  • Oprava mobilního telefonu
  • Kybernetická bezpečnost
  • Robotika
  • Programování softwaru

Online podnikání

  • Affiliate marketing
  • Amazon FBA
  • Dropshipping
  • Blogování
  • Práce na volné noze
  • Elektronický obchod
  • Digitální marketing
  • Branding a reklama
  • Marketing sociálních médií

Umění a řemesla

  • Kreslení, nebo malování
  • Pletení a šití
  • Tesařství
  • Fotografování
  • Grafický design
  • Móda
  • Architektura
  • Návrhy interiéru
  • Animování

Zdraví

  • Strava a výživa
  • Zdravé stravování
  • Veganské vaření
  • Reflexologie
  • Akupresura
  • Aromaterapie
  • Masáže
  • Bylinkářství
  • Meditace

Fitness

  • Domácí cvičení
  • Pilates
  • Hubnutí
  • Body building
  • Plavání
  • Běh
  • Jóga
  • Bojová umění
  • Dovednosti pro přežití

Vzdělávání

  • Prezentační dovednosti
  • Mediální trénink
  • Vzdělávací design
  • Dětská psychologie
  • Učení angličtiny
  • Zahájení koučování
  • Tvorba online kurzů
  • Tvorba podcastů

Psaní a tvorba obsahu

  • Obsahový marketing
  • Blogování
  • Tvorba onsahu webové stránky
  • Psaní a publikování knihy
  • Psaní beletrie
  • Vyprávění
  • Nezávislé psaní
  • Tvorba videa na YouTube
  • Vytváření podcastů

Osobní rozvoj

  • Organizace času
  • Prokrastinace
  • Organizace
  • Stanovení cílů
  • Rychločtení
  • Investování
  • Studijni dovednosti
  • Sebevědomí
  • Řízení úzkosti
  • Emoční inteligence
  • Řízení konfliktů
  • Důvěra
  • Prezentační dovednosti
  • Řeč těla
  • Přesvědčení
  • Řečnictví

Jak budovat kariéru

  • Výběr vysoké školy
  • Kariéra
  • Získání stáže
  • Pracovní pohovory
  • Osobní finance
  • Základy podnikání
  • LinkedIn
  • Osobní síť
  • Životní koučink

Zábava

  • Video produkce
  • Úprava videa
  • Výroba filmu
  • Kinematografie
  • Adobe Premiere
  • Phone fotografie
  • Růst publika YouTube
  • Živý přenos
  • Video marketing
  • Facebook marketing
  • Instagram marketing
  • Osobní branding

Životní styl

  • Cestování
  • Airbnb hosting
  • Kosmetika
  • Péče o kůži
  • Makeup
  • Úprava vlasů
  • Móda
  • Vaření a pečení
  • Počítačové hry
  • Hudba
  • Péče o domácí zvířata
  • Kurzy tancování
  • Domácí kutil
  • Práce na zahradě

Věda a výzkum

  • Fyzika
  • Chemie
  • Biologie
  • Věda a analýza dat
  • Anatomie a fyziologie člověka
  • Solární energie
  • ořská biologie
  • Mikrobiologie
  • Výživa
  • Věda o životním prostředí
  • enetika
  • Termodynamika
  • Dynamika klimatu
  • Letecké inženýrství

Chcete vytvořit webové stánky Online kurzu na WordPressu? Napište mi, nebo zavolejte.

+420 777 189 597

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Mé jméno je Vladimír Matula. V reklamě a marketingu se pohybuji od roku 1998. Od té doby jsem vytvořil nespočet log, letáků, prospektů, reklam a inzerátů. Po příchodu internetu a vyhledávače Google se zabývám převážně internetovým marketingem, marketingem ve fulltextových vyhledávačích, emailovým marketingem a od roku  2015 tvorbou webových stránek na platformě WordPress. Aktuálně se specializuji na tvorbu výdělečných a profitabilních webů.

7 kroků k nalezení perfektního tématu online kurzu

Krok 1: Poznejte svou vášeň

Ujasnění věcí nebo aktivit, které vás zajímají, může poskytnout návod, jakých témat se nejvíce zajímáte a do kterých jste investovali.

Být vášnivý pro svou práci rozhodně zredukuje vaše online kurzy méně práce a více vášnivého projektu, který se promítne do lepší interakce a interakce s vaším publikem. Čím je váš kurz nadšený, tím lépe se bude prodávat!

Chcete-li podnítit nápady, vytvořte seznam všech věcí, které vás baví. O čem se učíte? Co děláš pro zábavu? Které části vaší práce se cítítě spíše než si „hrajete“ než „pracujete“? Zaznamenejte si  všeho na papír a nedělejte si starosti s tím, zda by to byl dobrý nápad pro online kurz.

Krok 2: Poznejte své silné stránky

Pokud jste nadšeni vývojem obsahu, ale máte potíže s psaní obsahu, nemusí to být pro vás nejlepší kurz.

To neznamená, že nemůžete učit na téma, které se jen učíte o sobě. Abyste mohli učit online kurz, musíte být o krok napřed před svými studenty.

Znalost vaší vášně a její porovnání se svými silnými stránkami vám pomůže najít správné místo, kde se o dané téma velmi zajímáte, a máte potřebné dovednosti k zajištění vynikajícího školení.

Jděte do toho a vytvořte seznam všech věcí, v nichž jste dobří. Pokud s tím bojujete (přiznejme si to, většina z nás má potíže s určením svých vlastních dovedností!). Požádejte své přátele a rodinu, aby vám řekli, o čem si myslí, že jste dobří. Můžete také napsat cokoli, s čím vás lidé žádají o pomoc – to jsou obvykle dovednosti, které považujete za samozřejmost, ale všichni ostatní si přejí, aby měli.

Krok 3: Poznejte svou připravenost na rizika

Kolik jste ochotni riskovat do tohoto podniku? Na tuto otázku by jste si měly odpovědět brzy.

Nyní znáte témata, která vás zajímají a víte, kde leží vaše síla. Nyní se úkáže, jak jste připraveni riskovat realizaci své vize.

Dobrou zprávou je, že on-line vzdělávání v oblasti vzdělávání je daleko méně rizikové pro zahájení činnosti než většina ostatních online podniků. Je to proto, že náklady jsou extrémně nízké a ve většině případů můžete nastartovat své podnikání bez nutnosti investorů, nebo půjčování peněz.

Přesto se budete muset zeptat sami sebe, jaký je váš rozpočet pro zahájení vašeho online kurzu? Kolik peněz musíte utratit za online školicí platformu, záznamové zařízení a software, marketingové nástroje, samo vzdělávání atd.? Definujte svůj rozpočet a zapište si jej hned teď.

Krok 4: Poznejte své cílové publikum

Zmínili jsme se o tom dříve, ale je to tak důležitý bod, a stojí za to jít do hloubky.

Mít definované cílové publikum (znát jejich demografii, socioekonomický status, psychografii atd.) Bude důležité při budování ziskového online kurzu. Je to proto, že budete přesně vědět, co vaše cílové publikum potřebuje, a jak jim kurz nabízet.

Na základě vaší identifikované vášně a silných stránek určete typ jednotlivců, kteří budou mít velkou radost, pokud se do kurzu zapíší. Měli byste se také zeptat sami sebe, komu chci pomoci?

Až budete mít představu o tom, komu chcete sloužit, pokračujte a vytvořte ideální profil uživatele. Tento „avatar“ je fiktivní (ale realistická) persona, která představuje vašeho ideálního studenta.

Krok 5: Zjistěte, kam se hodíte

Vyzbrojeni znalostí svou vášní, sílnou a jasně definovaným cílovým publikem, nyní musíte určit, na který trh,nebo výklenek se nejlépe hodíte.

Jaká témata vám dávají největší smysl? (Bonusový tip: pokud se snažíte zúžit to jen na jedno téma, podívejte se na seznam výklenků výše a určete, které téma bude pravděpodobně nejoblíbenější a / nebo bude nejvíce nevyužitým trhem.)

Krok 6: Vyberte si platformu

Nyní je čas vybrat platformu pro vytvoření a prodej vašeho online kurzu.

Na dnešním trhu je nekolik platforem. Například: eLearning, jako je Lynda, Udemy, Coursera, EdX. Nic z toho však nedoporučujeme, pokud jste vážně o vydělávání peněz online.

Pokud opravdu chcete vytvořit ziskový online kurz, musíte ho hostit na platformě, kde máte úplné vlastnictví a kontrolu. Tímto způsobem budete mít úplnou kontrolu nad stanovováním cen, marketingem atd. A nebudete muset sdílet zisky s nikým jiným.

Krok 7: Naučte se, jak se přizpůsobit změnám

Tento krok je důležitý.

Skutečnost je taková, že budete muset neustále poslouchat své studenty a podle potřeby měnit svůj kurz, abyste jim dali přesně to, co chtějí.

Pamatujte: Nejde o Vás. Jde o ně.

Navíc se budete muset přizpůsobit změnám ve svém oboru. Neustálé učení se a dodržování časů (a vaší cílové skupiny) zajistí udržitelnost vašeho online vzdělávacího podnikání a posílí vaši přítomnost ve vybrané oblasti.

Na závěr

Učení se vyvinulo z tradičního prostředí učeben a velmi rychle se rozšířilo na digitální platformy. Online kurzy jsou nyní v poptávce a budou zde po velmi dlouhou dobu.

Jinými slovy, toto odvětví brzy neodejde!

Při výběru výnosného výklenku pro váš online kurz je třeba si pamatovat několik základních bodů:

  • Začněte tím, co vás zajímá. Tím je zajištěno, že jste do kurzu investovali.
  • Držte se toho, kde leží vaše síla. Najděte to „sladké místo“, kde jste pro téma nadšení, a máte dovednosti, které svým studentům přinesou výsledky.
  • Rozhodněte se, kolik můžete do svého kurzu chcete investovat. Jaký je váš rozpočet na tvorbu, marketing a vzdělávání sebe sama?
  • Definujte cílové publikum pro svůj kurz a vytvořte Ideální profil zákazníka.
  • Rozhodněte se pro platformu, kterou budete používat k vytváření / hostování online kurzů. Ujistěte se, že je ve vaší doméně, abyste měli plnou kontrolu a plný přístup k ziskům.
  • Naučte se přizpůsobovat změnám. Váš trh nebude vždy takový, jaký je dnes, a budou se rozvíjet i vaše znalosti v této oblasti. Naučte se poslouchat své publikum a držet krok s časy, a vaše nové on-line vzdělávání podnikání bude kolem na dlouhou cestu!