Prodejní stránka je obvykle jedna rozsáhlá („dlouhá“) samostatná stránka vytvořená za jediným specifickým účelem – přeměnit návštěvníka v zákazníka. Na jedné stránce podáváte veškeré informace a podrobnosti o vašem produktu včetně tlačítka „objednat“.
Řešení je vhodné především pro prodej informačních a digitálních produktů jako jsou eknihy, koučovací balíčky, konference, online kurzy a programy. Ale stejně účinně mohou prodávat i fyzické produkty, jako jsou například knihy.
Prodávejte informační, nebo digitální produkty pomocí účinného
„Jednostránkového eshopu“ – Prodejní stránky
Co obvykle bývá obsahem prodejní stránky?
- Poutavý titulek – Upoutá pozornost vašich čtenářů. Představí největší výhodu.
- Problém – Popíše konkrétní problém. Snaží se ukázat čtenářům, že máte stejný problém jako oni. Usiluje o přesvědčení, že jsou ve stejné situaci.
- Řešení – Představí čtenářům řešení. Ukaže jim, jak vaše řešení pomohlo vyřešit váš problém. Ukazuje váš příběh.
- Důkaz – Přesně popisuje, v čem je vaše řešení nejlepší a jak jim může pomoci. Podává důkazy ve formě referencí, případových studií a častých otázek.
- Vaše nabídka – Zde se popisuje produkt, prodejní cena, výhody, bonusy a zase výhody. Jde o nejdůležitější část vaší prodejní stránky.
- Bonusy – Nabízí něco navíc, pro zvýšení hodnoty.
- Záruky – Ukazuje čtenářům, že to myslíte vážně. Poskytuje záruku vrácení peněz, v případě nespokojenosti.
- Omezená dostupnost – Ukažte, že vaše nabídka je časově, nebo kapacitně omezená.
- Tlačítko „Objednat teď“ – V poslední části stránka prodává.
Příklady úspěšných prodejních stránek
Morning ritual mastery
Návod, jak posunout váš život na vyšší level.
Affiliate marketing mastery
Návod, jak podnikat na internetu.
K money mastery
Návod, jak vydělávat peníze na internetu.
0rganifi Green Juice
Online prodej univerzálního nápoje.
Pro Knows Photo
Infoprodukt pro začínající fotografy.
Ukulele Lesson
Kytarové lekce pro začínající kytaristy.
MMA quick start
MMA tréninkový program.
Realistic Pencil Portraits
Jak se naučit kreslit realistické autoportréty.
Omega body
Návod, jak zaručeně zhubnout.
My boat plans
Návod, jak si postavit loď svépomocí.
Pro handles CB
Tréninkový program pro basketbalisty.
German shepherd handbook
Příručka pro majitele německých ovčáků.
Mé jméno je Vladimír Matula. V reklamě a marketingu se pohybuji od roku 1998. Od té doby jsem vytvořil nespočet log, letáků, prospektů, reklam a inzerátů. Po příchodu internetu a vyhledávače Google se zabývám převážně internetovým marketingem, marketingem ve fulltextových vyhledávačích, emailovým marketingem a tvorbou webových stránek na platformě WordPress. Aktuálně se specializuji na tvorbu výdělečných a profitabilních webů.
Nejčastější dotazy:
- Co jsou prodejní stránky?
- Jaký je rozdíl mezi prodejní a vstupní stránkou?
- Kde mohu vytvořit bezplatnou vstupní stránku?